The meeting

Het was exact 1 jaar geleden dat ik je tegenkwam en ik herinner mij de details nog altijd. Een stomme buurtfuif van men beste vriendin, jou nicht. Geen woord had ik gehoord over jou maar die avond zag ik je daar op de plaatselijke fuif. Je kwam bij me staat en, ook al was je zat, je gaf me aandacht en deed me lachen. Het was een leuke avond, eentje die ik in jaren niet had gehad. Uiteindelijk geeft men vriendin mijn nr aan hem, een beslissing van haar die ik op de moment zelf niet echt apprecieerde want het leek me player nr 101 die ik tegenkwam in men leven. Na 4uur stapte je met ons mee naar een café iets verder op en wat hebben we samen gelachen. Maar toen het tijd was om naar men vriendin thuis te wandelen scheidde onze wegen, tot enkele dagen erna dat je besloot om met mij te beginnen sturen. Je wist niet eens meer hoe ik eruit zag, ‘shame on you’, maar dat je dat niet wist, zou ik nooit weten. Of dat dacht ik toch…

xxx Your dreamgirl

2 gedachtes over “The meeting

  1. Ookal was ie zat ie gaf je toch wat jij precies wou, best grappig, wist ie dan eig nog wel wat ie deed? :p Player nummertje zoveel, daarin kan ik je dan wel volgen als vrouw.. Ik moet echt eens minder verward doen de laatste tijd en je zinnen helemaal lezen, ik las ‘tot enkele dagen erna dat je met mij begon’ dacht ja das ook nen vlugge, maar sms’en dus.. :p En dat ie je dan al vergeten was, amai, zo een verschijning vergeet ge nu toch ni, oke als ik naar een feestje ga onthou ik ook niet elk gezicht van elk meisje die daar aanwezig was maar toch zeker de mensen waarmee ik contact heb gehad..

Geef een reactie

